Dane sprzedawcy:
Mop Serwis Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 14
82-500 Kwidzyn
NIP: 581-192-37-64
REGON: 220761326
KRS: 0000324556
- Zamówienia:
- Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia, pocztą e-mail lub telefonicznie. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
- W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie jest potwierdzane telefonicznie lub e-mail przez obsługę esklepu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność produktu w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.
- Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu wystawienia faktury za zakupiony towar poprzez kontakt z obsługą techniczną sklepu 55 646 31 52, esklep@mopserwis.pl)
- Cena zamówienia podana na stronie internetowej sklepu jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia - chyba, że produkt, w chwili zamówienia jest niedostępny, cena może ulec zmianie o czym Sprzedawca poinformuje Klienta. Do ceny zamówienia należy doliczyć koszty przesyłki.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz ich wycofania z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
- W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona realizacja zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówienia do Sprzedawcy.
- Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
- Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne oraz zdjęcia nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z działem obsługi klienta przed podjęciem decyzji o zakupie. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji. Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.
- Firma MOP SERWIS SP. Z O. O. zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
- Wysyłka:
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora.
- Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki.
- Zamówiony sprzęt wysyłamy przesyłką kurierską w ciągu max. pięciu dni roboczych od daty zamówienia, chyba że przy produkcie podany był inny termin dostępności, bądź uzgodniono indywidualne.
- Razem z przesyłką dostarczane są: gwarancja, dostępna dokumentacja oraz dokument zakupu - faktura VAT.
- Należność za zamówiony sprzęt pobierana jest przez kuriera w przypadku opcji przesyłki za pobraniem.
- Istnieje możliwość przedpłaty. Zamówienie jest realizowane po wpłynięciu kwoty na nasze konto.
- W przypadku zamówień z wybraną opcją płatności-przedpłata maksymalny czas na realizację płatności to 5 dni roboczych wliczając dzień zamówienia.
- Dostępne są również metody płatności ON-LINE, które wyświetlają się w momencie realizacji zamówienia.
- Dopuszcza się ustalenie indywidualnego sposobu zapłaty za przesyłkę po kontakcie z obsługą sklepu.
- Zamawiane towary dostarczane są poprzez firmę kurierską.
- Prawo do odstąpienia od umowy:
- Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres siedziby MOP SERWIS Sp. z o. o. MOP SERWIS Sp. z o. o. umożliwia złożenie oświadczenia także drogą elektroniczną na adres e-mail: esklep@mopserwis.pl.
- Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- zawartej w drodze aukcji publicznej.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Większość produktów dostępnych w sklepie internetowym MOP SERWIS Sp. z o.o. posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu.
- Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi nie musi podlegać cały zestaw.
- Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Uprawnienia i obowiązki określone w tym dziale Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
- Reklamacje:
- Zamówiony towar podlega gwarancji wg specyfikacji producenta.
- Każdy towar sprzedawany przez MOP SERWIS jest nowy i wolny od wad.
- Kupujący ma prawo zgłosić nieprawidłowe działanie urządzenia w terminie przysługującym dla kupionego produktu.
- O reklamacji należy poinformować sprzedawcę drogą e-mailową na adres: esklep@mopserwis.pl lub telefonicznie 55 646 31 52.
- Standardowo proces reklamacyjny trwa 14 dni lecz w szczególnych przypadkach może ulec wydłużeniu o czym Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
- Zwroty:
- Klient ma prawo dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania, pod warunkiem że produkt jest nieużywany, w oryginalnym opakowaniu i kompletny.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient, a Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem ani do paczkomatów.
- Klient ma obowiązek załączyć formularz zwrotu, oraz zaadresować przesyłkę na adres: ul. Żwirowa 2d 82-433 Kwidzyn.
- Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu na konto, z którego dokonano płatności.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku uszkodzenia produktu.